Hej,
Jag vill bemöta recensionen dÄ den inte alls stÀmmer överens med vad som faktiskt hÀnde under besöket.
Redan nÀr du kom in i salongen, innan vi ens pÄbörjade behandlingen, började du prata med vÀldigt högt tonlÀge och ett brÄkigt bemötande. Du var missnöjd frÄn början och jÀmförde allt med en tidigare behandling du gjort i Turkiet. Jag försökte förklara att vi i Sverige inte anvÀnder lika stark vÀteperoxid pÄ grund av vÄra regler och sÀkerhetskrav.
Jag erbjöd dig att betala tillbaka pengarna och föreslog att du kunde gÄ till en annan salong, men du började grÄta och bad mig att fortsÀtta eftersom du ville ha nÄgot nytt med ditt hÄr.
Du bad om ljusa slingor, sĂ€rskilt i luggen. Efter jag gjorde dem, grĂ€t du igen och sa att det ljusa inte passade dig. DĂ„ sa du att du ville ha en mörkare fĂ€rg istĂ€llet. Jag fĂ€rgade dĂ„ din botten för att tĂ€cka grĂ„tt hĂ„r och lade en mörk asknyansering över för att tona ner det ljusa. Jag visade dig nyanseringen innan jag la i den, och du sa flera gĂ„nger: "Ja, ja, ja â det Ă€r den jag vill ha!"
Du var nöjd nĂ€r du gick och tackade. Jag la mycket tid pĂ„ ditt hĂ„r och avbokade till och med en annan kund för att hjĂ€lpa dig i lugn och ro. DĂ€rför Ă€r det bĂ„de trĂ„kigt och orĂ€ttvist att lĂ€sa en recension som inte alls speglar verkligheten â varken gĂ€llande behandling eller resultat.
Du fÄr gÀrna visa en bild om du tycker nÄgot blev fel eller gul. Jag tar alltid ansvar för mitt arbete, men uppskattar nÀr feedback Àr Àrlig.
Med vÀnlig hÀlsning