Ange kod

Ange koden för att hantera ditt present- eller friskvårdskort.

Hitta behandlingar att boka!
Kontrollera saldo och giltighetstiden.
Ladda ner kvittot eller ångra ditt köp inom 14 dagar.

Vanliga frågor

  • Hur hittar jag mitt köpta kort?

    Vid köp av kort så får du det via e-post direkt vid köpet.

    Vid köp av fysiskt presentkort så postar vi det till den adress som angavs vid köpet.

    Om du inte hittar eller inte har fått ditt presentkort så kan du kontakta oss.

    Jag har köpt ett presentkort men hittar det inte.
  • Hur bokar jag med mitt köpta kort?

    När du skapar en bokning väljer du betalsättet som ditt kort avser, tex Bokadirekt presentkort eller Bokadirekt friskvårdskort. Betalsätten visas endast hos dom tjänsteutövare som accepterar dom korten.

    Tjänster som är godkända för Bokadirekts friskvårdskort är markerade med en symbol som säger “Friskvård”.

    Observera att presentkort köpta direkt hos tjänsteleverantören inte går att ange vid bokning, dessa tas istället med till besöket.

    Mitt presentkort fungerar inte.
  • Mitt presentkorts giltighetstid är passerad

    Presentkort köpta på Bokadirekt har 12 månaders giltighetstid från köptillfället. Du kan se giltighetstid genom att ange koden här

    Giltighetstiden står även angiven på presentkortet.

    Obeservera att Friskvårdskort har en giltighetstid som beror på datumet det köptes. Giltighetstid för friskvårdskort står vid köp och på kvittot.

  • Hur ser jag saldo för mitt presentkort?

    Du kan se ditt presentkorts aktuella saldo genom att ange presentkortskoden (står på presentkortet) här

  • Hur hittar jag mitt kvitto?

    Kvittot skickas via e-post i samband med köpet. Saknar du ett kvitto så kan du kontakta oss.

    Jag behöver mitt kvitto skickat på nytt