Support

Vanliga frågor & svar

Vad gäller ditt ärende?

Vanliga frågor

Kontakta oss gärna via formuläret så ska vi se vad som har hänt.

Jag har fått en bokningsbekräftelse på något som jag inte har bokat.

Efter en behandling via Bokadirekt kan man få möjligheten att lämna ett omdöme till utövaren. För att man ska få den möjligheten så behöver vissa krav fyllas:

  • Företaget behöver ha funktionen för omdömen aktiverad.
  • Bokningen är skapad medan man är inloggad på Bokadirekt, alternativt att företaget själv skapat bokningen och angett din e-postadress i bokningen. Är bokningen skapad som gäst via Bokadirekt kommer man ej få möjligheten att lämna ett omdöme.
  • Din e-postadress på bokningen behöver vara korrekt stavad.
  • Man får möjligheten att lämna ett omdöme för en utövare en gång under en period på 45 dagar. Så har man redan fått möjligheten behöver 45 dagar passera för att man ska kunna lämna en till för samma utövare. Besöker man samma plats men en annan utövare behöver 14 dagar passera för att man ska få lämna ett omdöme.
  • Bokningen får ej vara avbokad.

Fylls dess krav kommer ett e-postmeddelande skickas ut ett par timmar efter behandlingen avslutats, där man kan lämna ett betyg samt en kommentar. Men man kan även lämna omdömet via vår app.

Man har 30 dagar på sig att lämna ett omdöme och det går även att redigera eller ta bort inom dessa 30 dagar.

Du kan ta bort kontot genom att logga in och klicka på Kontoinställningar i menyn.
Klicka sedan på Radera konto.

Bokningen kopplas till ditt konto via e-postadressen som är angiven i bokningen. Detta sker per automatik om du är inloggad när du bokar.

Har du bokat som gäst kommer du inte kunna se bokningen på ditt konto. Har du inte bokat som gäst men du ser fortfarande inte din bokning kontrollera att du är inloggad med rätt e-postadress.

Frågor om skönhetsbehandlingar?

Du kan också läsa mer frågor och svar kring våra mest bokade skönhetsbehandlingar på vår sida, FAQ Skönhetsbehandlingar.Läs mer