Support

Vanliga frågor & svar

Vad gäller ditt ärende?

Vanliga frågor

Kvittot skickas via e-post i samband med köpet. Saknar du ett kvitto så kan du kontakta oss.

Jag behöver mitt kvitto skickat på nytt

När en kund bokar en tid hos en tjänsteleverantör via Bokadirekt så samlas de personuppgifter tjänsteleverantören anser vara nödvändiga in. Uppgifterna behandlas vidare av Bokadirekt samt tjänsteleverantören under varsitt åtskilt ansvar.

Du kan läsa mer om vår hantering av personuppgifter: här

Vi är givetvis måna om att du får en bra upplevelse när du bokar via oss. Kontakta oss via länken här om du vill rapportera ett företag som du har bokat hos.

Tänk dock på att du vid bokning ingår avtal direkt med den som utför tjänsten. Bokadirekt tar således inget ansvar för felaktiga eller uteblivna behandlingar.

Kontakta oss gärna via formuläret så ska vi se vad som har hänt.

Jag har fått en bokningsbekräftelse på något som jag inte har bokat.

Frågor om skönhetsbehandlingar?

Du kan också läsa mer frågor och svar kring våra mest bokade skönhetsbehandlingar på vår sida, FAQ Skönhetsbehandlingar.Läs mer