Vi är givetvis måna om att du får en bra upplevelse när du bokar via oss.
Kontakta oss via länken här om du vill rapportera ett företag som du har bokat hos.
Tänk dock på att du vid bokning ingår avtal direkt med den som utför tjänsten. Bokadirekt tar således inget ansvar för felaktiga eller uteblivna behandlingar.
Du får ett mail efter den bokade tidens slut där du kan recensera tjänsten. Det går även att lämna en recension via vår app, genom att gå till tidigare bokningar.
Hittar du inget svar på din fråga kan du alltid kontakta oss via vårt supportformulär.
Till formulärFöre du slutför din bokning så finns ett fält där du kan ange presentkortets kod, så länge tjänsteleverantören tar emot presentkort köpta på Bokadirekt.
Observera att presentkort köpta direkt hos tjänsteleverantören inte går att ange vid bokning, dessa tas istället med till besöket.
Du får ett mail efter den bokade tidens slut där du kan recensera tjänsten. Det går även att lämna en recension via vår app, genom att gå till tidigare bokningar.
Du kan bestrida fakturan från Qliro via deras hemsida.
Läs mer:
här
Kontakta oss gärna via formuläret så ska vi se vad som har hänt.
Om du loggar in via vår app så kan du gå till dina bokningar och betala dem så länge tjänsteleverantören erbjuder det.