Vi är givetvis måna om att du får en bra upplevelse när du bokar via oss.
Kontakta oss via länken här om du vill rapportera ett företag som du har bokat hos.
Tänk dock på att du vid bokning ingår avtal direkt med den som utför tjänsten. Bokadirekt tar således inget ansvar för felaktiga eller uteblivna behandlingar.
Efter en behandling via Bokadirekt kan man få möjligheten att lämna ett omdöme till utövaren.
För att man ska få den möjligheten så behöver vissa krav fyllas:
Du kan själv ändra eller ta bort ett omdöme via appen upp till 30 dagar efter ditt besök. Önskar du ta bort ett omdöme äldre än 30 dagar kan du kontakta oss.
Hittar du inget svar på din fråga kan du alltid kontakta oss via vårt supportformulär.
Till formulärEfter en behandling via Bokadirekt kan man få möjligheten att lämna ett omdöme till utövaren.
För att man ska få den möjligheten så behöver vissa krav fyllas:
Du får vid slutförd bokning en bekräftelse via e-post samt direkt på skärmen. Saknar du en bokningsbekräftelse så kan du kontakta oss.
Du kan bestrida fakturan från Klarna via deras hemsida.
Läs mer:
här
Använd vår app (Finns i AppStore och Google Play Butik) eller gå in på Bokadirekt.se och sök tjänsterna som du är intresserad av.
Klicka på ett företag i sökningen så kan du se deras tjänsteutbud, bildgalleri och recensioner.
Klicka på tjänsten du vill boka och välj tid. Om du är inloggad så behöver du bara bekräfta bokningen. Annars anger du dina uppgifter och bekräftar bokningen.
Du får en bekräftelse via e-post samt direkt på skärmen.
Numera krävs inget lösenord för att logga in på Bokadirekt.
Istället får du ett mail med en verifieringskod när du loggar in, som du sen använder för att komma in på ditt konto.
Får du inget mail så kolla även din skräppostmapp. Du kan även försöka lägga till noreply@bokadirekt.se som en betrodd mailadress/kontakt.