Det är tjänsteutövaren som du bokar hos som väljer vilka betalsätt som erbjuds. Om tjänsteutövaren erbjuder onlinebetalning och du ändå inte kan betala, så kan det bero på att priset för tjänsten inte visas, eller att den tid du bokar är för långt fram i tiden för att betalas just nu.
Vid avbokning så avbryts din betalning per automatik.
Återbetalningstiden beror på betalsätt.
Vanligtvis tar det 2-3 bankdagar.
Har du valt en direktbetalning och inte har fått en återbetalning inom 7 bankdagar, vänliga kontakta oss.
Om du loggar in via vår app så kan du gå till dina bokningar och betala dem så länge tjänsteleverantören erbjuder det.
Vid onlinebetalning så skickas en betalningsbekräftelse efter ditt besök. Slutgiltigt kvitto får du av tjänsteleverantören på plats.
Saknar du ett kvitto eller önskar du att lägga till dina personuppgifter på kvittot så kan du kontakta tjänsteutövaren.
Hittar du inget svar på din fråga kan du alltid kontakta oss via vårt supportformulär.
Till formulärDu kan bestrida fakturan från Qliro via deras hemsida.
Läs mer:
här
Du kan själv ändra eller ta bort ett omdöme via appen upp till 30 dagar efter ditt besök. Önskar du ta bort ett omdöme äldre än 30 dagar kan du kontakta oss.
Du kan ta bort kontot genom att logga in och klicka på Kontoinställningar i menyn.
Klicka sedan på Radera konto.
Du kan bestrida fakturan från Klarna via deras hemsida.
Läs mer:
här
Efter en behandling via Bokadirekt kan man få möjligheten att lämna ett omdöme till utövaren.
För att man ska få den möjligheten så behöver vissa krav fyllas: