Numera krävs inget lösenord för att logga in på Bokadirekt.
Istället får du ett mail med en verifieringskod när du loggar in, som du sen använder för att komma in på ditt konto.
Får du inget mail så kolla även din skräppostmapp. Du kan även försöka lägga till noreply@bokadirekt.se som en betrodd mailadress/kontakt.
Det går inte att ändra e-postadress för ett befintligt konto.
Du kan däremot skapa ett nytt konto med din nya e-postadress och fortsätta använda det nya kontot istället. Det gamla kontot kan du ta bort genom att logga in och klicka på Kontoinställningar i menyn.
Klicka sedan på Radera konto.
Du kan ta bort kontot genom att logga in och klicka på Kontoinställningar i menyn.
Klicka sedan på Radera konto.
När en kund bokar en tid hos en tjänsteleverantör via Bokadirekt så samlas de personuppgifter tjänsteleverantören anser vara nödvändiga in. Uppgifterna behandlas vidare av Bokadirekt samt tjänsteleverantören under varsitt åtskilt ansvar.
Du kan läsa mer om vår hantering av personuppgifter:
här
Hittar du inget svar på din fråga kan du alltid kontakta oss via vårt supportformulär.
Till formulärDu kan se ditt presentkorts aktuella saldo genom att ange presentkortskoden (står på presentkortet) här
Om du loggar in via vår app så kan du gå till dina bokningar och betala dem så länge tjänsteleverantören erbjuder det.
Kvittot skickas via e-post i samband med köpet. Saknar du ett kvitto så kan du kontakta oss.
Vid köp av kort så får du det via e-post direkt vid köpet.
Vid köp av fysiskt presentkort så postar vi det till den adress som angavs vid köpet.
Om du inte hittar eller inte har fått ditt presentkort så kan du kontakta oss.
Efter en behandling via Bokadirekt kan man få möjligheten att lämna ett omdöme till utövaren. För att man ska få den möjligheten så behöver vissa krav fyllas: