Använd vår app (Finns i AppStore och Google Play Butik) eller gå in på Bokadirekt.se och sök tjänsterna som du är intresserad av.
Klicka på ett företag i sökningen så kan du se deras tjänsteutbud, bildgalleri och recensioner.
Klicka på tjänsten du vill boka och välj tid. Om du är inloggad så behöver du bara bekräfta bokningen. Annars anger du dina uppgifter och bekräftar bokningen.
Du får en bekräftelse via e-post samt direkt på skärmen.
Genom din inloggning på Bokadirekt så kan du gå till Mina bokningar för att avboka tiden. Vid bokning får du även en bokningsbekräftelse med en avbokningskod. Den kan du ange här för att avboka.
Avbokning kan ske utan kostnad inom reglerna för avbokning.
Reglerna sätts av varje tjänsteleverantör. Se deras onlinebokning eller din bokningsbekräftelse för att veta vad som gäller för just din bokning.
Du får vid slutförd bokning en bekräftelse via e-post samt direkt på skärmen. Saknar du en bokningsbekräftelse så kan du kontakta oss.
Kontakta oss gärna via formuläret så ska vi se vad som har hänt.
Bokningen kopplas till ditt konto via e-postadressen som är angiven i bokningen. Detta sker per automatik om du är inloggad när du bokar.
Har du bokat som gäst kommer du inte kunna se bokningen på ditt konto. Har du inte bokat som gäst men du ser fortfarande inte din bokning kontrollera att du är inloggad med rätt e-postadress.
Efter en behandling via Bokadirekt kan man få möjligheten att lämna ett omdöme till utövaren. För att man ska få den möjligheten så behöver vissa krav fyllas:
Hittar du inget svar på din fråga kan du alltid kontakta oss via vårt supportformulär.
Till formulärDu kan bestrida fakturan från Qliro via deras hemsida.
Läs mer:
här
Du kan ta bort kontot genom att logga in och klicka på Kontoinställningar i menyn.
Klicka sedan på Radera konto.
Vi är givetvis måna om att du får en bra upplevelse när du bokar via oss.
Kontakta oss via länken här om du vill rapportera ett företag som du har bokat hos.
Tänk dock på att du vid bokning ingår avtal direkt med den som utför tjänsten. Bokadirekt tar således inget ansvar för felaktiga eller uteblivna behandlingar.
Använd vår app (Finns i AppStore och Google Play Butik) eller gå in på Bokadirekt.se och sök tjänsterna som du är intresserad av.
Klicka på ett företag i sökningen så kan du se deras tjänsteutbud, bildgalleri och recensioner.
Klicka på tjänsten du vill boka och välj tid. Om du är inloggad så behöver du bara bekräfta bokningen. Annars anger du dina uppgifter och bekräftar bokningen.
Du får en bekräftelse via e-post samt direkt på skärmen.