Välj den kategori din fråga gäller
Du behöver endast bifoga filer om du blivit bedd att göra detta vid tidigare kontakt med support, annars kan du hoppa över.
Oavsett om du är privat- eller företagskund hos oss är du alltid välkommen att kontakta oss via formuläret för frågor om våra tjänster. Gäller dina frågor istället en specifik salong eller utövare ber vi er kontakta salongen/utövaren. Våra öppettider är vardagar 8-17.
Om du loggar in via vår app så kan du gå till dina bokningar och betala dem så länge tjänsteleverantören erbjuder det.
Du får ett mail efter den bokade tidens slut där du kan recensera tjänsten. Det går även att lämna en recension via vår app, genom att gå till tidigare bokningar.
Det går inte att ändra e-postadress för ett befintligt konto.
Du kan däremot skapa ett nytt konto med din nya e-postadress och fortsätta använda det nya kontot istället. Det gamla kontot kan du ta bort genom att logga in och klicka på Kontoinställningar i menyn.
Klicka sedan på Radera konto.
Kvittot skickas via e-post i samband med köpet. Saknar du ett kvitto så kan du kontakta oss.