Välj den kategori din fråga gäller
Du behöver endast bifoga filer om du blivit bedd att göra detta vid tidigare kontakt med support, annars kan du hoppa över.
Oavsett om du är privat- eller företagskund hos oss är du alltid välkommen att kontakta oss via formuläret för frågor om våra tjänster. Gäller dina frågor istället en specifik salong eller utövare ber vi er kontakta salongen/utövaren. Våra öppettider är vardagar 8-17.
Kvittot skickas via e-post i samband med köpet. Saknar du ett kvitto så kan du kontakta oss.
Om du har fått en e-postfaktura från Bokadirekt genom Billogram så kan du kontakta oss genom att öppna fakturan och skriva i meddelandefältet.
Om du har fått en faktura skickad direkt ifrån tjänsteutövaren så behöver du kontakta dem.
Kontaktuppgifter finns vanligtvis på deras onlinebokning.
Om du har varit i kontakt med oss om en faktura och har blivit ombedd att skicka in underlag, kontakta oss via formuläret här.
Före du slutför din bokning så finns ett fält där du kan ange presentkortets kod, så länge tjänsteleverantören tar emot presentkort köpta på Bokadirekt.
Observera att presentkort köpta direkt hos tjänsteleverantören inte går att ange vid bokning, dessa tas istället med till besöket.
Du kan se ditt presentkorts aktuella saldo genom att ange presentkortskoden (står på presentkortet) här