Välj den kategori din fråga gäller
Du behöver endast bifoga filer om du blivit bedd att göra detta vid tidigare kontakt med support, annars kan du hoppa över.
Oavsett om du är privat- eller företagskund hos oss är du alltid välkommen att kontakta oss via formuläret för frågor om våra tjänster. Gäller dina frågor istället en specifik salong eller utövare ber vi er kontakta salongen/utövaren. Våra öppettider är vardagar 8-17.
Genom din inloggning på Bokadirekt så kan du gå till Mina bokningar för att avboka tiden. Vid bokning får du även en bokningsbekräftelse med en avbokningskod. Den kan du ange här för att avboka.
Avbokning kan ske utan kostnad inom reglerna för avbokning.
Reglerna sätts av varje tjänsteleverantör. Se deras onlinebokning eller din bokningsbekräftelse för att veta vad som gäller för just din bokning.
Om du loggar in via vår app så kan du gå till dina bokningar och betala dem så länge tjänsteleverantören erbjuder det.
Vid onlinebetalning så skickas per automatik ett kvitto till dig.
Om du har betalat direkt till tjänsteleverantören så får du ett kvitto av dem när du betalar.
Saknar du ett kvitto för en betalning gjord online så kan du kontakta oss.
Bokningen kopplas till ditt konto via informationen som är angiven i bokningen. Detta sker per automatik om du är inloggad när du bokar.
Har du bokat utan att vara inloggad så kan det vara så att din e-postadress som du angav för bokningen inte stämmer mot den på ditt konto.