FLANADEN 1B, 331 37, Värnamo
VIKTIG INFORMATION !!!! Läs igenom hela innan du bokar din tid!!!
EFTER BEHANDLING:
– Titta noga på resultatet för att se om det är något du (kunden) inte är nöjd med. Om så är fallet säger de till v-personalen direkt på plats så ska vi försöka åtgärda "buggen".
Detta ska göras direkt efter behandlingen och på salongen. Det fungerar inte om du kommer tillbaka om några dagar och säger att du inte är nöjd, det finns inget vi kan göra åt det, tyvärr!
AVBRYT:
– Vi vill informera om att avbokningar kan göras upp till 24 timmar i förväg via hemsidan. Det fungerar även bra via sms eller e-post.
Sen eller ingen avbokning debiteras 100% av den behandling du bokat, FAKTURA skickas hem.
PRESENT KORT:
- Gäller inte presentkort på bokadirekt. Du kan köpa presentkort i butiken.
ÅTERBETALNING:
- Skulle du ha otur för att du skulle få en ALLERGISLIPNING, KONTAKTA SALONG DIREKT GENOM E-POST för råd om hur du ska gå! Om något är akut bör du söka läkarvård. Efter att läkaren undersökt dig kommer du till oss med ett LÄKARINTYG som visar att orsaken är den behandling du fått av oss, då betalar vi alla kostnader + återbetalning för den behandling du har tagit.
– Om du inte vill få materialet borttaget har du inte rätt till återbetalning.
- Vid klagomål om att kunden vill lämna tillbaka pengarna - Då ska du tappa de flesta av dina ögonfransar inom 24 timmar efter behandlingen. – Det krävs också ett läkarintyg om att du har fått en allergisk reaktion på grund av att en ögonfransförlängning gjorts.
- Alla klagomål måste skickas VIA E-POST. Om fel på vår sida kommer vi naturligtvis att återbetala kunden. När det kommer till att betala av skulder måste du gå till salongen personligen. Vi kan endast återbetala med kort.
– När du går till salongen för att få pengarna tillbaka, kom ihåg att ta med alla nödvändiga journaler och papper. Om du befinner dig långt ifrån oss eller har en giltig anledning till att du inte kan komma till salongen så ordnar vi e-post och återbetalning via kort.
FÖRSÄKRING:
FRANSAR - Ska du tappa många fransar
- Garanterad ögonfransförlängning gäller endast inom 5 dagar från bearbetningsdatumet på den stämplade lappen. Inget stämpelkort, ingen reparation tillämpad. Du kan bara reparera en gång inom 7 dagar. Meddelar du oss efter 5 dagar tillkommer en kostnad på 200 kr för reparationen.
- MÅSTE GÖRA EN PRÖVNING på stämpel och mi-taggar och maila oss med ditt namn och telefonnummer. Reparationer kan endast göras inom 7 dagar efter besöket. Efter 5 dagar ingen gratis reparation.
– Ögonfransgarantin gäller endast om du inte har låtit fransarna komma i kontakt med någon produkt och har följt skötselråden.
– För att fixa måste du komma med fransar i samma skick som när du lämnade salongen.
- Garanti och återköp gäller inte om du är överkänslig mot materialet eller om du är allergisk.
NAGEL
- Garanti på naglar inom 7 dagar från datum. Behandlingsdatum på stämpelkort!
Inget stämpelkort, ingen reparation tillämpad.
– Om du solar i ett solarium kan det ändra färgen på dina naglar
- FÅ taggen på taggen stämpla och spika och maila oss med ditt namn och telefonnummer.
- Garanti/reparation gäller ej extra långa naglar.
- Garanti Gäller inte om du har använt andra nagelprodukter på dina naglar, för att byta färg, form eller om du har borstat naglarna.
- Slarvig hantering, vatten, värme och starka produkter kan påverkas så att de går sönder.
FLANADEN 1B, 331 37, Värnamo
VIKTIG INFORMATION !!!! Läs igenom hela innan du bokar din tid!!!
EFTER BEHANDLING:
– Titta noga på resultatet för att se om det är något du (kunden) inte är nöjd med. Om så är fallet säger de till v-personalen direkt på plats så ska vi försöka åtgärda "buggen".
Detta ska göras direkt efter behandlingen och på salongen. Det fungerar inte om du kommer tillbaka om några dagar och säger att du inte är nöjd, det finns inget vi kan göra åt det, tyvärr!
AVBRYT:
– Vi vill informera om att avbokningar kan göras upp till 24 timmar i förväg via hemsidan. Det fungerar även bra via sms eller e-post.
Sen eller ingen avbokning debiteras 100% av den behandling du bokat, FAKTURA skickas hem.
PRESENT KORT:
- Gäller inte presentkort på bokadirekt. Du kan köpa presentkort i butiken.
ÅTERBETALNING:
- Skulle du ha otur för att du skulle få en ALLERGISLIPNING, KONTAKTA SALONG DIREKT GENOM E-POST för råd om hur du ska gå! Om något är akut bör du söka läkarvård. Efter att läkaren undersökt dig kommer du till oss med ett LÄKARINTYG som visar att orsaken är den behandling du fått av oss, då betalar vi alla kostnader + återbetalning för den behandling du har tagit.
– Om du inte vill få materialet borttaget har du inte rätt till återbetalning.
- Vid klagomål om att kunden vill lämna tillbaka pengarna - Då ska du tappa de flesta av dina ögonfransar inom 24 timmar efter behandlingen. – Det krävs också ett läkarintyg om att du har fått en allergisk reaktion på grund av att en ögonfransförlängning gjorts.
- Alla klagomål måste skickas VIA E-POST. Om fel på vår sida kommer vi naturligtvis att återbetala kunden. När det kommer till att betala av skulder måste du gå till salongen personligen. Vi kan endast återbetala med kort.
– När du går till salongen för att få pengarna tillbaka, kom ihåg att ta med alla nödvändiga journaler och papper. Om du befinner dig långt ifrån oss eller har en giltig anledning till att du inte kan komma till salongen så ordnar vi e-post och återbetalning via kort.
FÖRSÄKRING:
FRANSAR - Ska du tappa många fransar
- Garanterad ögonfransförlängning gäller endast inom 5 dagar från bearbetningsdatumet på den stämplade lappen. Inget stämpelkort, ingen reparation tillämpad. Du kan bara reparera en gång inom 7 dagar. Meddelar du oss efter 5 dagar tillkommer en kostnad på 200 kr för reparationen.
- MÅSTE GÖRA EN PRÖVNING på stämpel och mi-taggar och maila oss med ditt namn och telefonnummer. Reparationer kan endast göras inom 7 dagar efter besöket. Efter 5 dagar ingen gratis reparation.
– Ögonfransgarantin gäller endast om du inte har låtit fransarna komma i kontakt med någon produkt och har följt skötselråden.
– För att fixa måste du komma med fransar i samma skick som när du lämnade salongen.
- Garanti och återköp gäller inte om du är överkänslig mot materialet eller om du är allergisk.
NAGEL
- Garanti på naglar inom 7 dagar från datum. Behandlingsdatum på stämpelkort!
Inget stämpelkort, ingen reparation tillämpad.
– Om du solar i ett solarium kan det ändra färgen på dina naglar
- FÅ taggen på taggen stämpla och spika och maila oss med ditt namn och telefonnummer.
- Garanti/reparation gäller ej extra långa naglar.
- Garanti Gäller inte om du har använt andra nagelprodukter på dina naglar, för att byta färg, form eller om du har borstat naglarna.
- Slarvig hantering, vatten, värme och starka produkter kan påverkas så att de går sönder.