Hej Urban!
Tack för att du tog dig tid att berätta om din upplevelse. Jag förstår verkligen att det blev rörigt, och jag beklagar att betalningen inte blev som du hade tänkt dig. Vår målsättning är att göra bokning och betalning så smidigt som möjligt, och det är tråkigt när något blir oklart.
Vi erbjuder flera betalningsalternativ i bokningssystemet, bland annat Qliro och kortbetalning på plats. I det här fallet valdes Qliro som betalmetod i din bokning, och därför bekräftade jag den utifrån att det verkade vara ditt önskemål. Jag uppskattar verkligen din feedback och tar med mig dina synpunkter för att kunna förbättra våra betalningsalternativ framöver – allt för att göra det enklare och tydligare för dig och våra andra kunder.
Tveka inte att höra av dig om du har fler frågor eller funderingar. Vi finns här för att hjälpa till, och jag vill gärna göra ditt nästa besök hos oss ännu bättre!
Vänliga hälsningar,
Freselam Haile