Bokade tid hos Bella 31 maj för att färga utväxt. Efter två dagar och en tvätt såg håret ut som före behandlingen – utväxten var skarp och tydlig. Skickade bilder och meddelanden till henne två dagar efter, dvs den 2, 3, 11, 12, 13 och 14 juni. Först den 14 juni svarar hon att håret behöver nyanseras igen och ber mig föreslå när jag kan. Jag föreslår tider, skickar flera meddelanden. Efter några dagar föreslår hon 26 juni. Jag efterfrågar vid flera tillfällen vilken tid jag kan komma, får ett livstecken den 25 juni, då hon skriver att det varit kaos på jobbet. Jag skriver flera sms och frågar vilken tid jag ska komma den 26 juni. Inga svar. Den 26 juni kräver jag återbetalning (2 000 kr) eftersom min utväxt inte blivit åtgärdad. Hon vägrar med hänvisning till att utväxten är normal efter 3-4 veckor färgning (jag kontaktade henne två dagar efter att jag varit hos henne). Slutligen skyllde hon på mitt schampo. Hennes kommunikation har varit motsägelsefull och nonchalant.