Köpte Sista-minutentjänst dagen före. Frisören tydlig med att jag bokat en behandling som inte passade mig. En del diskussioner kring det och vad jag egentligen ville med besöket. Frisören upplevdes stressad, hade andra kunder efter o s v. Till slut så kom vi fram till att ”några slingor” och klippning skulle utföras. Jag upplevde att jag beskrev ganska tydligt att jag önskade en längre ”bob” , ngt kortare i nacken OCH längre längder framåt. Viktigt för mig eftersom det annars riskerar att bli till ett ”burr ” då mitt hår är lockigt.
I detta läget ingen uppgift om/hur mycket detta skulle kosta utöver de 900:- jag redan betalat.
Otydligt!
Förvånades över att det helt plötsligt blev en del folieslingor i överhåret. Tvätt och samtidigt sa frisören ”vi gör en nyansering också”.
Det hela kändes okej (svårt för en frisör att göra ”fel” eftersom förutsättningarna för att det skulle bli bättre var stora)
Låtsades vara nöjd, ville helst därifrån. Fick betala 500:- till. Utan kvitto då.