Aktuellt erbjudande:
15 % NY KUND-rabatt!
Som ny kund får du 15 % rabatt på fransförlängning nytt sett eller lash/brow lift behandlingar.
Ange rabattkoden NEW15 vid bokning. Rabatten dras av vid betalning i kassan.
Boka din tid idag och förnya din look!
Erbjudande gäller t.o.m. 31/10-2024
Aktuellt erbjudande:
15 % NY KUND-rabatt!
Som ny kund får du 15 % rabatt på fransförlängning nytt sett eller lash/brow lift behandlingar.
Ange rabattkoden NEW15 vid bokning. Rabatten dras av vid betalning i kassan.
Boka din tid idag och förnya din look!
Erbjudande gäller t.o.m. 31/10-2024
15555
Boka tjänst
Kampanjer
Kampanj
Kobido face lyx, inkl lätt AHA peeling, ampull och mask
Patrycjacert. hudterapeut , cert. inom kobido massage och kinesiotaping
4.7
Gabriela
5
Karolina MlynarczykCert. Fransstylist, Cert. Specialist inom Fransar och Bryn 0735990444
MarzenaMicroblading & PMU artist
Betyg och recensioner
4.8 av 5Baserat på 474 betyg
5
(419)
4
(41)
3
(4)
2
(1)
1
(9)
Senaste recensionerna184 recensioner från 474 betyg
Zoje Z.
till Jenny
Mycket professionellt bemötande och hög kvalitet på behandlingen. Rekommenderar starkt! ☺️
Elena B.
till Karolina Mlynarczyk
Jätte fina ögonbryn efter henna färgning! Perfekt form o färg ❤️
Phia E.
till Karolina Mlynarczyk
Absolut toppklass! Så fint arbete, försiktig och noggrann. Karolina är så skicklig på sitt jobb och så gullig. Rekommenderar varmt.
Camilla K.
till Jenny
Fantastisk massage av Jenny!
Visa fler recensioner
Om företaget
Det tog flera år på att Ciao Bella Spa & Beauty skulle bli den salongen med prestige och reputation som vi strävade efter. Vårt mål har alltid varit att ha nöjda kunder och numera vill vi komma nästan intill perfetion när det gäller vårt möte med kunden. För att kunna komma närmare den perfektionen har vi flyttat till nya lokalen i den ständigt utvecklande stadsdelen Barkarby. Vårt nya spa är är luftigt och väldigt fridfullt. För att förmedla vårt prestige så skapade vi så elegant inredning som möjligt,och genom våra noggrant utvalda dekorationer ville vi att våra kära kunder ska ha det så hemtrevligt som möjligt.