Hej Angie,
Tack för din feedback. Vi är verkligen ledsna att du kände att din upplevelse hos oss inte motsvarade dina förväntningar.
När en kund blir försenad påverkar det tyvärr alla andra. Det stressar oss också eftersom vi respekterar våra kunders tid och alltid strävar efter att börja och sluta i god tid. Det enda vi kan göra i sådana situationer är att vara ärliga och kommunicera med våra kunder om att det kan bli förseningar. Vi kommunicerade även med dig under ditt besök och fick bekräftelse på att du var okej med att vänta. Vi har aldrig tidigare blivit ”anklagade” för att vara passiv-aggressiva, och vi strävar alltid efter att bemöta våra kunder med respekt och vänlighet.
Vi förstår att det kan vara frustrerande att bli ombedd att vänta, men om du inte hade velat vänta hade du kunnat säga nej, och vi hade självklart avbokat din tid. Att du upplever vårt bemötande som passiv-aggressivt är chockerande, särskilt eftersom detta är ditt andra besök hos oss och vi alltid har haft en god relation.
Vi uppskattar verkligen att du har besökt oss tidigare och hoppas att vi kan återfå ditt förtroende. Tveka inte att kontakta oss på curlspasweden@gmail.con om du har mer frågor eller funderingar
Med vänliga hälsningar,
Team Curl Spa 🌸