INFORMATION JUST NU
Prisjustering 2025!
Från 1 Januari gäller våra nya priser på salongen (Gäller alla bokningar)
Varmt välkommen till oss på Diya salong för en trevlig och trygg upplevelse!
Om du önskar ett exakt pris på din behandling, rekommenderar vi att du tar kontakt med oss så att vi kan ge dig ett exakt pris på önskad behandling.
-Vi har nöjd-kund-garanti.
INFORMATION JUST NU
Prisjustering 2025!
Från 1 Januari gäller våra nya priser på salongen (Gäller alla bokningar)
Varmt välkommen till oss på Diya salong för en trevlig och trygg upplevelse!
Om du önskar ett exakt pris på din behandling, rekommenderar vi att du tar kontakt med oss så att vi kan ge dig ett exakt pris på önskad behandling.
-Vi har nöjd-kund-garanti.
För att säkerställa att omdömen kommer från faktiska besökare mejlar vi kunder och ber om ett omdöme efter ett genomförbart besök.
4.9 av 5Baserat på 448 betyg
5
(407)
4
(35)
3
(3)
2
(1)
1
(2)
Senaste recensionerna209 recensioner från 448 betyg
Liselott C.
till Hazha
Mkt duktig och otroligt trevlig kvinna
Vendela M.
till Hazha
Det finns ingen bättre människa, världens bästa som gör mig alltid till en 10 poängare ❤️
Monica J.
till Hazha
Jättenöjd
Josefine E.
till Hazha
Jag är så otroligt nöjd med klippningen och färgningen jag fick. Kommer aldrig gå till någon annan frisör igen.
Visa fler recensioner
Om företaget
Mitt namn är Hazha är Diya salongs grundare och ägare sedan januari 2023. Jag har gedigen erfarenhet som frisör och har utfört yrket i hela 19 år. En av de saker jag tycker om allra mest med mitt yrke är kontakten med människor, och att få människor att bli nöjda. Jag skulle beskriva mig som en modig frisör. En sådan som vågar möta sina kunders önskemål, även om det blir ett stort jobb. Eftersom jag har varit frisör i hela 19 år i Oslo och Göteborg har jag gått igenom en hel del trender och även sett trender komma tillbaka. ingenting känns svårt för mig att ta mig an. Jag valde att öppna Diya salong för att skapa en plats där du som kund ska få känna dig lyxig och speciell, i en mysig atmosfär. Jag vill att kunderna ska känna sig välkomna och "hemma" hos mig. Som kund ska man också känna sig trygg i mitt kunskap.
-Vi använder oss av Wella färger.
-Kom ihåg: Alla om- eller avbokningar måste göras minst 24h innan bokad tid.
Vi debiterar fullt belopp.