Bokade tid för min dotter då jag fick ett erbjudande via mail gällande rabatt på barnklippning. Min dotter går normalt till en annan frisör men jag tänkte att vi kunde testa något nytt. Vårt första och tyvärr sista besök. Tyckte dock erbjudandet var svårt att tolka så jag ringde till salongen kort efter att jag hade bokat tiden för att försäkra mig om att vi skulle få ta del av erbjudandet. Fick som svar av Sia att det inte var några problem. Väl på salongen idag när vi kom innanför dörren säger Sia att vi inte får ta del av erbjudandet, att det gällde förra veckan. Förklarar för henne att jag hade ringt till salongen förra veckan osv. När vi diskuterat i 2-3 minuter säger hon ”Vill ni klippa er eller inte? Klockan tickar”. Bara där ville jag vända och gå ut genom dörren, men jag hade lovat min dotter att hon skulle få klippa sig idag vilket hon därför fick. Missnöjd över det bedrövliga bemötandet. Märkte snabbt att fokus inte ligger på att kunden ska vara nöjd.