Vi utför professionella, resultatinriktade och säkra hudvårds & skönhetsbehandlingar. Vi fortbildar oss själva och företaget för att du ska få de bästa behandlingarna och produktutbudet inom hudvård, hälsa och skönhet.
Vi utför professionella, resultatinriktade och säkra hudvårds & skönhetsbehandlingar. Vi fortbildar oss själva och företaget för att du ska få de bästa behandlingarna och produktutbudet inom hudvård, hälsa och skönhet.
Malin är fantastisk! Kan verkligen rekommendera att göra sin laser behandling här! Smärtfritt och proffsigt bemötande 🌟
Walaa N.
till Malin
Malin utförde laser på mig, mitt ansikte blev hemskt då allt hår kom tillbaka, när jag senare bokade tid med henne för att prata om detta och kräva igen mina pengar, då hon tar betalt 3500kr för laserbehandling, så bemötte hon mig fruktansvärt. Hon började höja rösten och sa att kliniken i Stockholm ljuger osv osv. Hon tog absolut inget ansvar över hennes dåliga bemötande eller försökte rätta till problemet. Malin ska inte jobba bland kunder och speciellt inte när de kommer kunder som är onöjda. Sjukt dålig service plus att mitt ansikte blev sämre när jag behandlade hos henne. Malin borde gå en kurs i hur man bemöter missnöjda kunder och inte börja beskylla andra kliniker. Jag är glad att jag aldrig mer kommer finansiera henne ekonomiskt. Att kasta ut mig från din salong och be mig gå ut är sinnesjukt oprofessionellt, att Malin blir sur bevisar bara min poäng att hon har utfört laser på mig trots att jag inte ens får göra den form av laser.
Helsing Hudterapeut
Mitt svar till dig blir det mail som jag skickade till dig efter vårt möte:
Jag tänkte återkoppla till vårt möte tidigare idag.
Du berättar för mig att efter att du har varit till mig på 3 st laserbehandlingar mot hårväxt så har du fått mer hår och du upplever att du inte har fått något resultat av behandlingarna.
Under första behandlingen så berättar du att du har gjort laser tidigare så jag börjar på en högre nivå än vad man vanligtvis gör. De följande två behandlingarna höjer jag som det ska göras. Kundkort finns.
Jag informerar att det kan behövas upp emot 10 behandlingar för att bli av med håret (och ibland fler). Det finns aldrig några garantier. Så länge vi upplever mellan behandlingarna att vi får resultat så vet vi att behandlingarna Ger resultat.
Jag visar dig hemsidan, www.synos.se där det står information om min lasermaskin Motus AY från DEKA. Där står bland annat: "Permanent hårborttagning alla hudtyper". Jag har fått en grundlig utbildning av Synos.
Jag har avtal med två Regioner för hårborttagning på deras patienter för permanent hårborttagning, detta borde visa min kompetens.
Jag har inte hört ifrån dig sedan din senaste behandling 2/9-2024.
Du berättar att du har varit på laserbehandlingar på en klinik i Stockholm där du har fått bra resultat. Du berättar att de som jobbar på kliniken säger till dig att jag har behandlat dig fel och att jag inte får behandla din hudtyp med min laser. Du säger att de på kliniken och ARN har sagt att du har rätt att få tillbaka dina pengar för dina behandlingar hos mig.
Alla behandlingar du har gjort tidigare, hos mig och i Stockholm har gett det resultat du har idag.
Du säger att du vill ha pengarna tillbaka för uteblivet resultat. Jag informerar dig att jag har utfört behandlingarna helt korrekt. Du är informerad om att du behöver gå flera behandlingar och detta är något du redan är medveten om eftersom att du har gått på laser innan du kom till mig. Därför anser jag att jag inte är skyldig att betala tillbaka pengar för korrekt utförda behandlingar.
Jag informerar dig att om du vill så kan jag upprätta ett försäkringsärende med min Behandlingsskadeförsäkring angående din upplevelse att hårväxten har ökat men du är bara intresserad av att få tillbaka dina pengar.
Idag var inte ett trevligt möte där jag kände mig påhoppad och kränkt. Du nervärderar min profession som jag har utövat i 12 års tid och litar inte på min kompetens utan menar att kliniken med sköterskor och läkare vet bäst. Du säger att du kommer ta detta vidare med ARN och juridiskt.
Innan du går så säger du nåt i stil med att "jag är snart utbildad journalist och känner många journalister" och att "detta kommer stå dig dyrt" eller något i den stilen. Det tar jag som ett hot från en nästan utbildad journalist som använder sin maktposition och härskartekniker när du inte får som du vill.
Du upplever inte att jag lyssnar eller bryr mig om dina åsikter men det gör jag. Jag kommer dock inte ändra mitt beslut i att inte betala tillbaka dina pengar eller gå med på att göra det på grund av dina hot.
Hela denna situation gör mig oerhört illa till mods, minst sagt.
/Malin
Susanne E.
till Malin
Malin är alltid lika trevlig, underbar och duktig ❤️.
Visa fler recensioner
Om företaget
Vår målsättning är att ge dig behandlingar och service av högsta kvalitet och skön avkoppling i vardagen.
Vi ser fram emot att få ta hand om dig,
Varmt välkommen till oss!
/Malin med personal
Varierande öppettider.
För att besöka butiken kan du besöka oss när det passar dig men vill du vara säker på att vi är på plats så ber vi dig att boka en "personlig shoppingtid" i onlinebokningen.
Varierande öppettider.
För att besöka butiken kan du besöka oss när det passar dig men vill du vara säker på att vi är på plats så ber vi dig att boka en "personlig shoppingtid" i onlinebokningen.