Välkomen till Mia Studio Nails & Lash.OBS !!!
ATT TÄNKA PÅ DIREKT EFTER BEHANDLINGEN:
- Titta noga igenom resultatet för att se om det är någonting du( kunden) inte är nöjd med. Skulle det vara det säger man direkt till vpersonalen på plats så försöker vi rätta till “felet”.
Detta måste ske direkt efter behandlingen och i salongen. Det funkar inte att man kommer tillbaka efter flera dagar och säger att man inte är nöjd, då kan vi tyvärr inte göra något åt saken!
ÅTERBETALNING:
- Skulle det vara otur så att man får EN ALLERGISK REAKTION DÅ KONTAKTAR MAN SALONGEN DIREKT VIA MEJL för att få råd om hur man går till vägar! Är det något brådskande allvarligt då söker man läkare för att få vård. Efter läkarbesöket kommer man till oss med LÄKARINTYG som visar att det är orsakats av den behandlingen man har fått från oss då betalar vi för all kostnad+ pengarna tillbaka för den behandling man har gjort.
- Vill man Ej Ta Bort materialet då har man ingen rätt till Återbetalning.
- Vid reklamation där kunderna vill ha pengarna tillbaka - Då ska man har tappat nästan alla fransar under 24 timmar efter man gjort behandlingen. - Det kräver dessutom ett läkarintyg där det står att man har fått en allergisk reaktion p.g.a. att man har gjort fransförlängning.
- Alla reklamationer ska göras VIA MEJL. Om det är fel från vår sidan gör vi självklart återbetalning till kund. När det gäller återbetalning ska man komma in personligen till salongen. Vi kan endast återbetala via kort.
- När du kommer till salongen för att få återbetalning, kom ihåg att ta med alla nödvändiga journaler och papper. Om du bor långt bort från oss eller har en rimlig anledning att inte kunna komma till salongen, kommer vi att komma överens via e -post och återbetala via kort.
GARANTI:
FRANSAR - Skulle man tappa många fransar
- Garanti på fransförlängning gäller endast inom 3 dagar from behandlingsdagen på stämpelkortet. Utan stämpelkort gäller ingen reparation. Man får reparation bara engång inom 7 dagar. Skulle man meddela oss efter 3 dagar kommer det tillkomma en kostnad på 100-200kr för reparationen.
- MÅSTE TA KORT på stämpelkortet och fransar och maila till oss med namn och telefonnr. Reparation utförs endast inom 7 dagar från besöket. Efter 3 dagar ingen gratis reparation.
- Garanti för fransar gäller endast om man inte har utsatt fransarna för några produkter och har följt skötselråden.
- För reparation får man komma in med fransarna i samma skick som när man lämnade salongen.
- Garanti och återköp gäller ej om man är överkänslig mot materialet eller om man är allergisk.
NAGLAR- Får man släpp på naglarna inom 3 dagar från behandling.
- Vid förlängning förlänger vi din befintliga nagel med gel eller akryl till önskad längd. Vänligen kontrollera exakt längd och färg innan. Vi kommer inte garantera eller ta ansvar i efter hand.
- Garanti på Naglar inom 7 dagar from. behandlingsdagen på stämpelkortet/ kvitto.
Utan stämpelkort/ kvitto gäller ingen reparation.
- Om man solar solarium det kan byta färg på naglarna
- TAG kort på stämpelkortet/ kvitto, naglarna och maila till oss med namn och telefonr.
- Garantin/reparation gäller inte för extra långa naglar. (När dina naglar är dubbel så långa som dina nagelbädd då räknar det som långa naglar.=> om ni ändå välja den längden som inte är anpassande för eran naglar då kan vi inte ge er garanti i fall om ni bryter naglarna själva.)
Garanti gäller endast när det är fel från utövaren!
- Garanti Gäller ej om man har använt andra nagelprodukter på naglarna, för ändring av färg, form eller om man slagit i nageln.
- Vårdslöst hantering, vatten, värme och starka produkter kan påverkas att dem går sönder.
Boka för 2 eller fler personer samtidigt?
Vill man boka för 2 eller fler samtidigt får man kolla varje enskilt utövares tid.
Om det finns 2 eller fler utövare som är ledig samma tid, då bokar man in en person per utövare.
Välkomen till Mia Studio Nails & Lash.OBS !!!
ATT TÄNKA PÅ DIREKT EFTER BEHANDLINGEN:
- Titta noga igenom resultatet för att se om det är någonting du( kunden) inte är nöjd med. Skulle det vara det säger man direkt till vpersonalen på plats så försöker vi rätta till “felet”.
Detta måste ske direkt efter behandlingen och i salongen. Det funkar inte att man kommer tillbaka efter flera dagar och säger att man inte är nöjd, då kan vi tyvärr inte göra något åt saken!
ÅTERBETALNING:
- Skulle det vara otur så att man får EN ALLERGISK REAKTION DÅ KONTAKTAR MAN SALONGEN DIREKT VIA MEJL för att få råd om hur man går till vägar! Är det något brådskande allvarligt då söker man läkare för att få vård. Efter läkarbesöket kommer man till oss med LÄKARINTYG som visar att det är orsakats av den behandlingen man har fått från oss då betalar vi för all kostnad+ pengarna tillbaka för den behandling man har gjort.
- Vill man Ej Ta Bort materialet då har man ingen rätt till Återbetalning.
- Vid reklamation där kunderna vill ha pengarna tillbaka - Då ska man har tappat nästan alla fransar under 24 timmar efter man gjort behandlingen. - Det kräver dessutom ett läkarintyg där det står att man har fått en allergisk reaktion p.g.a. att man har gjort fransförlängning.
- Alla reklamationer ska göras VIA MEJL. Om det är fel från vår sidan gör vi självklart återbetalning till kund. När det gäller återbetalning ska man komma in personligen till salongen. Vi kan endast återbetala via kort.
- När du kommer till salongen för att få återbetalning, kom ihåg att ta med alla nödvändiga journaler och papper. Om du bor långt bort från oss eller har en rimlig anledning att inte kunna komma till salongen, kommer vi att komma överens via e -post och återbetala via kort.
GARANTI:
FRANSAR - Skulle man tappa många fransar
- Garanti på fransförlängning gäller endast inom 3 dagar from behandlingsdagen på stämpelkortet. Utan stämpelkort gäller ingen reparation. Man får reparation bara engång inom 7 dagar. Skulle man meddela oss efter 3 dagar kommer det tillkomma en kostnad på 100-200kr för reparationen.
- MÅSTE TA KORT på stämpelkortet och fransar och maila till oss med namn och telefonnr. Reparation utförs endast inom 7 dagar från besöket. Efter 3 dagar ingen gratis reparation.
- Garanti för fransar gäller endast om man inte har utsatt fransarna för några produkter och har följt skötselråden.
- För reparation får man komma in med fransarna i samma skick som när man lämnade salongen.
- Garanti och återköp gäller ej om man är överkänslig mot materialet eller om man är allergisk.
NAGLAR- Får man släpp på naglarna inom 3 dagar från behandling.
- Vid förlängning förlänger vi din befintliga nagel med gel eller akryl till önskad längd. Vänligen kontrollera exakt längd och färg innan. Vi kommer inte garantera eller ta ansvar i efter hand.
- Garanti på Naglar inom 7 dagar from. behandlingsdagen på stämpelkortet/ kvitto.
Utan stämpelkort/ kvitto gäller ingen reparation.
- Om man solar solarium det kan byta färg på naglarna
- TAG kort på stämpelkortet/ kvitto, naglarna och maila till oss med namn och telefonr.
- Garantin/reparation gäller inte för extra långa naglar. (När dina naglar är dubbel så långa som dina nagelbädd då räknar det som långa naglar.=> om ni ändå välja den längden som inte är anpassande för eran naglar då kan vi inte ge er garanti i fall om ni bryter naglarna själva.)
Garanti gäller endast när det är fel från utövaren!
- Garanti Gäller ej om man har använt andra nagelprodukter på naglarna, för ändring av färg, form eller om man slagit i nageln.
- Vårdslöst hantering, vatten, värme och starka produkter kan påverkas att dem går sönder.
Boka för 2 eller fler personer samtidigt?
Vill man boka för 2 eller fler samtidigt får man kolla varje enskilt utövares tid.
Om det finns 2 eller fler utövare som är ledig samma tid, då bokar man in en person per utövare.