Välkommen till oss!
GLÄDJE, KUNSKAP & KREATIVITET!
När du gjort en bokning hos oss via denna sida så ska du få ett bekräftelsemejl på din bokning. Läs det ordentligt så att allt stämmer. Var noga med att du valt rätt utövare för din behandling.
Vi tar INTE emot bokadirekts presentkort. Vi har egna presentkort som bara gäller på Mimmis Hus.
Välkommen till oss!
GLÄDJE, KUNSKAP & KREATIVITET!
När du gjort en bokning hos oss via denna sida så ska du få ett bekräftelsemejl på din bokning. Läs det ordentligt så att allt stämmer. Var noga med att du valt rätt utövare för din behandling.
Vi tar INTE emot bokadirekts presentkort. Vi har egna presentkort som bara gäller på Mimmis Hus.
Senaste recensionerna219 recensioner från 887 betyg
Lena O.
till Frisörmästare Mimmi
Bra utfört arbete. Är alltid nöjd!
Birgith J.
till Frisör Maja
Maja är skicklig med saxen och lyhörd när jag behöver hjälp med mitt besvärliga hår
Ulrika T.
till Frisörmästare Mimmi
Så fin hjälp med klippning! Från knut i håret till en kortare tuffare frisyr, så nöjd och glad att jag hittat hit!
åsa u.
till Frisörmästare Mimmi
Som vanligt mycket nöjd.
Visa fler recensioner
Om företaget
POLICY VID BOKNING & REKLAMATION PÅ MIMMIS HUS, Hår & Skönhet AB
BOKNING:
Tack!
För att du värnar om vår arbetstid samt tar hänsyn till andra kunder genom att avboka senast 24 timmar före avtalad behandlingstid.
När du bokar en tid hos oss är den reserverad just för dig, ingen annan kan utnyttja tiden innan du avbokat den.
Därför vill vi att du avbokar senast 24 tim innan så att någon annan har möjlighet att utnyttja tiden.
Senare avbokning debiteras med 50% av behandlingsvärdet. Vid uteblivet besök debiteras 100% av behandlingsvärdet.
Vid bokning via bokadirekt.se skickas en bokningsbekräftelse till dig via mail och ett sms kommer även att skickas ut ca 24 timmar innan din bokade tid.
Bokningar tas ENDAST emot via telefon eller via bokadirekt.se
Bokningar och avbokningar kan INTE göras via sms, mail eller facebook.
REKLAMATION AV TJÄNST:
Om du anser att vi utfört en behandling fel eller att du inte är nöjd, var vänlig och kontakta oss Senast en vecka efter behandlingen via telefon 0121-10470. Vi svarar ALDRIG på reklamationsfrågor via mail, sms, facebook eller Instagram.
Vi vill även att du kommer in till oss så vi får oss en tydlig bild på vad du är missnöjd med. Detta för att vi ska kunna förbereda oss på hur vi ska åtgärda felet på bästa möjliga sätt och ev göra en ombehandling.
Om du ska ha rätt till reklamationsbehandling hos oss, ska du efter behandlingen ha skött ditt hår, hud, el naglar enligt frisörens eller terapeutens rekommendation.
ÅNGERRÄTT, BYTE & REKLAMATION AV PRODUKTER:
30 dagars ångerrätt, byte och reklamation gäller när du köpt din produkt hos oss.
Ta med ditt kvitto.
För att du ska få ångra ditt köp måste produkt och förpackning återlämnas i oförändrat skick. Eventuell plombering eller sigill får ej vara brutet.
Information om vår personuppgiftsbehandling:
Mimmis Hus har vidtagit nödvändiga åtgärder organisatoriskt och i sin IT-miljö för att säkerställa efterlevnaden av GDPR, den nya dataskyddslagen som gäller sedan 25 maj 2018 i Sverige. För att du ska kunna vara kund hos oss tryggt och säkert behöver vi hantera personuppgifter om dig så som namn och ditt telefonnummer till exempel. Du har rätt att få ta del av vilka uppgifter vi behandlar om dig, få dem rättade om vi registrerat fel och få dem raderade. Vi behandlar bara de uppgifter vi behöver för att kunna uppfylla vårt kundavtal med dig. Har du frågor om vår personuppgiftsbehandling eller vill veta mera fråga oss på Mimmis Hus.