Välkommen till Pandoras Nailsalon!
Vårt mål är att ge våra kunder bästa möjliga behandling och service. Vi garanterar vackra naglar och ögonfransar av hög kvalitét och framför allt kunder är nöjda efter behandling.
Välkommen till Pandoras Nailsalon!
Vårt mål är att ge våra kunder bästa möjliga behandling och service. Vi garanterar vackra naglar och ögonfransar av hög kvalitét och framför allt kunder är nöjda efter behandling.
Senaste recensionerna134 recensioner från 310 betyg
Camilla L.
till Trang
Super proffsiga som vanligt
Marlene J.
till Binh
Alltid lika nöjd . De är jätte duktiga
Pandoras Nailsalon
Tack snälla ! Vi uppskattar ditt inlägg och kommer att göra allt för att du skall vara nöjd med oss framöver också !
Rita M.
till Trang
Så nöjd som vanligt
Alva K.
till Binh
Så fina naglar som sitter som sten! 💕
Pandoras Nailsalon
Härligt att du blev nöjd och hoppas vi ses igen 🙏
Visa fler recensioner
Om företaget
Med mångårig erfarenhet inom nagel- och ögonfransbehandling och med glädje och stolhet erbjuder vi tjänster som madikyr, pedikyr, nagelförlängning och ögonfransförlängning i en lugn och fräsch lokal.
Liten uppmärksamhet:
-Meddela er gärna om ni inte hinner komma i tid!
-Vi tar ut en avgift om ni kommer försent över 15 minut (20% av behandlingskosnad).
-Vi accepterar endast avbokningar 8 timmar i förväg, om vi efter 8 timmar fortfarande skickar faktura. Försenad avbokning eller utebliven tid debiteras 100 % av bokad behandlingen oavsett anledning. Detta gäller även vid sjukdom samma dag.
När du bokar en tid gör vi ett avtal. Vi förbinder oss att inte ge din tid till någon annan och du förbinder dig till att komma på din bokade tid. Du kan flytta/avboka din tid men INTE senare än 8 timmar och även det är egentligen lite för kort tid för oss att boka upp någon annan. Därför är du betalningsskyldig, oavsett anledning till sen avbokning eller uteblivet besök. Om du inte kommer på ditt bokade besök, får vi heller ingen inkomst under den tiden. Samtidigt är det alltför kort varsel för oss att kunna kontakta en annan kund. Detta innebär inkomstbortfall för oss. Dessutom finns det anställda på salongen som trots att kunden inte dykt upp, förlorad inkomst till salongen, ska ha sin lön utbetald varje månad. Med detta sagt, hoppas vi att ni förstår varför vi måste debitera för uteblivet besök! Hoppas att ni respekterar samt visar förståelse för våra policy.
Vi har så många kunder att det är svårt att komma ihåg allas namn. Om någon bokar en tid för vår tjänst och när de anländer har vi fortfarande rätt att neka dem eftersom vi känner att vi inte kan tillfredsställa dem (bara ett fåtal). Hoppas du förstår
OBS! När du gör en bokning bekräftar du att du har läst och godkänner våra villkor.