Bokade person,specifikt efter underlag av kundbetyg och dotter var noggrann ville ej ha vem som. 1. En person säger på plats som sitter bredvid frisören vi strax skall få och säger att frisören hon ska få ,inte kan svenska . Får dåliga vibbar av både lokalen och frisör. dotter vågar inte säga att hon vill avboka märks mer under klippn.hon försöker förklara till killen som kände utföraren vad jag tolkat var en av frisörer/medarbetare för översättning.3. Den killen börjar översätta till frisören (arabiska?)hur han ska göra. Och dottern visar bild. Får veta när klippning vart igång ,att utföraren är inte ens personen vi valde via boka direkt . Han vi bokade har inte jobbat där på 3 år , får veta av samma person- som översatte dialog att frisören då här använder inte plattformar alls bara via papper bokar på plats med kunder .
Märker under klippning sen att dottern försöker säga något åt frisören visar bild igen-hon får inte svar,ängslig.resultat hemskt !!salong borde ej få använd bokadire