Hej Zakarias!
Jag vill börja med att be om ursäkt för den upplevelse du hade hos oss och för att vi inte levde upp till dina förväntningar. Vi förstår att din tid är värdefull, och det var aldrig vår avsikt att orsaka några olägenheter för dig.
Tyvärr hade vi brist på personal den dagen eftersom en av mina kollegor blev sjuk med kort varsel. Jag försökte ringa dig för att informera om situationen, men lyckades tyvärr inte nå fram. Jag kan också se att detta är första gången du bokat tid hos oss, och jag beklagar verkligen att vi inte kunde ge dig den upplevelse vi alltid strävar efter att leverera.
Jag skulle uppskatta om du vill ta kontakt med oss direkt så att vi kan diskutera detta vidare och hitta en lösning som fungerar för dig. Din feedback är viktig för oss, och vi vill gärna se till att du får en bättre upplevelse nästa gång.
Tack för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse – det hjälper oss att bli bättre.
Med vänlig hälsning