ℹ️Viktigt information ℹ️
Vi vill bara informera er
Att om ni kommer sent
Eller
Boka tid för nytt sett o inte boka för borttagning
Det är jätte jobbigt för oss att flytta ner kunder o visa kan ej komma senare
Och Då stressa vi att kunna blir klar
Vi ha bestäm oss att vi gör vad vill hinner
Kommer ni med 2-10 st fransar då det e inte stor påfyllning.
”Det är Nytt sett”
Det ta lika lång tid och tabort gamla fransar
Boka ni vanligt påfyllning men ha tappat mkt och det blir nytt sett . vi gör vad vill hinner
Hoppas ni förstår oss
Att vi känner stressad ,jobbigt att måste flytta ner kunder o det viktigt att respektera andras tider
ℹ️ info för påfyllning
Nytt sett 100% av fransar
Mini påfyllning = 2%-10%
V.2 påfyllning =15%- 25%
V.3 påfyllning = 25%-40%
V.4-5 påfyllning 40%—50%
Stor påfyllning 50%-65%
Övrigt 70% + nyttt sett
Vi räkna dagen efter ha gjort behandling
🚫 när ni boka era tider , kolla igenom våra alternativ inan. Är ni osäker skickat ett Meddelande. Det är allt för många som boka påfyllning fel vecka & tappa fransar mycket och bokat påfyllning men det är nytt sett eller stor påfyllning
Vi ha haft överseende och varit för snäll med detta men jag kommer behöver ta betalt för den tjänsten vi också utför. Är det ni boka fel , så kommer vi rätta er på plast och priset därefter
🚫 Är ni osäker vad ska ni boka för ” nyttsett ” och vill veta vad som passa bäst för dig bara boka nytt sett så säg t personalen när ni är på plast
Ifall ha ni gamla fransar kvar boka borttagning & nytt sett trott att ni inte vad vad ni vill ha och det ta lång tid för oss att göra borttagning det viktigt att ni boka extra tider
🚫Er som vill att vi ska klämma in / avboka sista
minut
Tyvärr vi maste följa vår
regler
500kr extra for akuta tider. Ser ni inte tider så det är fullbokad vi kommer Inte klämma in er mer. avboka ni sista minut många 2-3 gg.
Kommer vi ta betalt för det
* det gäller för alla
Vi ha
20 kunder / dag
Därför det är viktigt för oss att ni komma i tid eller annars vi gör vad vill vi hinner för tiden som är kvar
Kommer ni inte / fölia inte vår regler
Så vi kommer inte ta emot
er som missköter sig
Vi vill ha kunder som tänker på oss och respektera andra med
Tack för förståelse
🚫BOKA inte en tid om du vet att du kommer inte dyka upp den.
Ha du No show faktura hos mig som är obetalt är du blockerad från att boka förrans ditt första uteblivna besök är betalt.
Betala ni inte det. Kommer vi skicka vidare till inkasso och kronofogden.
🚫Vid uteblivet besök behöver eller siuk man avboka besöket 24h före, annars debiteras man hela summan
Kom i tid inte 20 min innan eller 20 min efter
din boknings tid
🚫Vår svar tid är 09-21.00 tis - sön
Oavsett hur jag aktiv jag är här eller på insta
Jag önska att vi alla kan börja respektera personalen på salong fritid & privatliv
Jag kommer inte svara för att jag är aktiv på min privat eller denna tills jag börja jobba nästkommande dag.
Kom ihåg att jag ser era sms och jag svara er alla men jag svara er på min arbetstid.
🚫Ring/sms inte oss under natten eller vår ledig dag.
Ni som avboka sista minuten pga av olycka eller akut. Jag vill ser läkarintyg eller fakturan/kvitto. Om finns inte då får ni betala för bokningen.
🚫Tjänsten påfyllning av fransar gäller endast befintliga kunder hos oss på salongen.
Vi INTE fyller på andras arbeten. Ni som ha bokat hos oss o ha gamla fransar från annan salong men ha inte informera oss och kom till oss. Vi kommer räkna priser för nytt sett pris. Om ni dyker upp hos oss samt inte informerat oss att ni ha gamla fransar från annan salong och vill avboka bokningen. Ni måste betala för min tid som ni ha bokat.
🚫Inte komma med smink, ingenting runt ögon område.
Inte komma med mascara eller lösögonfransars-, lösögonfransar lim eller eyeliner.
Kom inte med krämer / olja på ansiktet.
Dessa saker kan påverkar hållbarhet av fransförlängning på era fransar samt det gör att det blir svårare för oss under behandling att jobba.
Vi kan inte garantera att allt produkt försvinner vid rengöring även ni/vi rengöra de sen.
Vi kan inte garanterat att fransar kommer hålla länge. Ni som kom med smink/mascara och mm. Så ni är medveten att det kommer inte hålla bra.
🚫Ange ni inte rätt namn o info kommer vi spärrat er.
Ange fel identitet så kommer vi avboka er bokning.
Vi se på person nr och det är inte samma så misstänker vi att ni använda andras identitet vilket är olagligt. Ni måste boka med era identitet. Om boka med falsk identitet kommer avboka automatiskt.
🚫Alla boka tid på salongen att sällskap ALRIGR ÄR TILLÅTET OAVSETT VEM NI BOKA HOS.
Trivsel miliön på salongen är VIKTIGT för oss som jobba här och er som besöka hos oss. Ha ni boka bokat en tid? Du kommer nu en och en till er behandlingen ! Har du med dig sällskapet kommer vi få skicka ut personen.
⚫️Vid bokat besök behöver man komma själv kom utan sällskap.
⚫️Vi vill att ni kommer utan smink & krämer & oljor på ansiktet
⚫️ Vid uteblivet besök behöver man avboka besöket 24h före sin bokning , annars debiteras man hela summan,
⚫️ Tjänsten Påfyllning av fransar gäller endast befintliga kunder hos oss på salongen, vi ej fyller på andras arbeten,
⚫️Tänk på att ammar du eller är gravid brukar fransarna lossna snabbare, det rekommenderas att ni bokar ny tid för pafylining var 2 vecka
⚫️Ange ni fel identitet så kommer vi avboka ert bokning. Vi se på person nr och det är inte samma så misstänker vi att ni anända andras identitet vilket är olagligt .
Boka med era identitet. Bokning med falsk identitet kommer avboka automatiskt
⚫️ När ni boka era tid själva via bokadirekt så gäller det att ni avboka/ ombokad tiden själva. Ni få en avbokning kod i bekräftelsemejlet. Hitta ni inte er bekräftelsemejlet så ni kan logga in på bokadirekt under mina bokningar så kan ni avboka/ ombokad era tider där. Jag Ta inga avbokning via sms / Dm.
⚫️Om de vill ha akut tid och vi jobba övertid vi ta
500kr extra obs : gäller för alla nya och stammisar.
Akuttid innebär att ni som ha inte bokat sin tid och vill ha tid just den veckan som vi ge tid även det är fullbokad
Övertid innebär at vi e redan fullbokad men ni vill ha att vi ska börja tidigare eller vi jobba över även vi ha rast eller vi ska sluta just för dagen.
⚫️ När ni ha boka för nytt sett och ha gamla fransar kvar då måste boka extra tid för borttagning med det ta längre tid att göra borttagning och nytt sett
⚫️ Ni som ha gjort lash lift vi ta ej emot er om ni ha fortfarande böjda eller lockigt fransar fortfarande pga det pr svårt for oss att fylla på fransama och det kommer inte hålla lika bra för fransförlängning det bästa sätt ni bör kontakta oss inan ifall det gå att satta fransarna
⚫️Ifall om du misstänker att du få allergi reaktion så du kan följa efter de punkterna här nere
-berätta om att du ha fått allergisk reaktion
-visa dem den filen jag ha skickat här till de vet vilken ämne du fick allergisk (säkerhetbland)
«sedan de kommer ge dig recept för att hämta/köpa hos apoteket
-efter 3-5 dagar kan vi boka en tid för att tabort fransarna
allergisk reaktion innebär inte att vi använder nagellim i ögonen ,och lura våra kunder (även du hade inte allergisk tidigare!)
Om du som kund vill inte tabort fransarna eller komma på återbesök och påvisa dina besvär oavsett allgi eller inte betalas inte pengarna tillbaka
Om du är orolig för allergi och för att vara den säkra sidan rekommendera vi ett picktest hos oss boka kostnadsfri konsultation
Hänvisar till konsumentskyddslagen
https://www.1177.se/Skane/sjukdomar--besvar/aller gier-och-overkanslighet/allergisk-reaktion-vid-ogonf ransforlangning/https://www.hallakonsument.se/fragor-och-svar/154
3074/vad-galler-nar-jag-fatt-allergisk-reaktion-av-fra nsforlangning
Om du ha fätt allergi reaktion/ missnöjd
Vi erbjuder en äterbesök och komma tabort fransarna kostnadsfri men ska inte betala tillbaka
⚫️Vi besvara era samtal & sms endast vår arbetstid ej besvara övrigt tider.
ℹ️Viktigt information ℹ️
Vi vill bara informera er
Att om ni kommer sent
Eller
Boka tid för nytt sett o inte boka för borttagning
Det är jätte jobbigt för oss att flytta ner kunder o visa kan ej komma senare
Och Då stressa vi att kunna blir klar
Vi ha bestäm oss att vi gör vad vill hinner
Kommer ni med 2-10 st fransar då det e inte stor påfyllning.
”Det är Nytt sett”
Det ta lika lång tid och tabort gamla fransar
Boka ni vanligt påfyllning men ha tappat mkt och det blir nytt sett . vi gör vad vill hinner
Hoppas ni förstår oss
Att vi känner stressad ,jobbigt att måste flytta ner kunder o det viktigt att respektera andras tider
ℹ️ info för påfyllning
Nytt sett 100% av fransar
Mini påfyllning = 2%-10%
V.2 påfyllning =15%- 25%
V.3 påfyllning = 25%-40%
V.4-5 påfyllning 40%—50%
Stor påfyllning 50%-65%
Övrigt 70% + nyttt sett
Vi räkna dagen efter ha gjort behandling
🚫 när ni boka era tider , kolla igenom våra alternativ inan. Är ni osäker skickat ett Meddelande. Det är allt för många som boka påfyllning fel vecka & tappa fransar mycket och bokat påfyllning men det är nytt sett eller stor påfyllning
Vi ha haft överseende och varit för snäll med detta men jag kommer behöver ta betalt för den tjänsten vi också utför. Är det ni boka fel , så kommer vi rätta er på plast och priset därefter
🚫 Är ni osäker vad ska ni boka för ” nyttsett ” och vill veta vad som passa bäst för dig bara boka nytt sett så säg t personalen när ni är på plast
Ifall ha ni gamla fransar kvar boka borttagning & nytt sett trott att ni inte vad vad ni vill ha och det ta lång tid för oss att göra borttagning det viktigt att ni boka extra tider
🚫Er som vill att vi ska klämma in / avboka sista
minut
Tyvärr vi maste följa vår
regler
500kr extra for akuta tider. Ser ni inte tider så det är fullbokad vi kommer Inte klämma in er mer. avboka ni sista minut många 2-3 gg.
Kommer vi ta betalt för det
* det gäller för alla
Vi ha
20 kunder / dag
Därför det är viktigt för oss att ni komma i tid eller annars vi gör vad vill vi hinner för tiden som är kvar
Kommer ni inte / fölia inte vår regler
Så vi kommer inte ta emot
er som missköter sig
Vi vill ha kunder som tänker på oss och respektera andra med
Tack för förståelse
🚫BOKA inte en tid om du vet att du kommer inte dyka upp den.
Ha du No show faktura hos mig som är obetalt är du blockerad från att boka förrans ditt första uteblivna besök är betalt.
Betala ni inte det. Kommer vi skicka vidare till inkasso och kronofogden.
🚫Vid uteblivet besök behöver eller siuk man avboka besöket 24h före, annars debiteras man hela summan
Kom i tid inte 20 min innan eller 20 min efter
din boknings tid
🚫Vår svar tid är 09-21.00 tis - sön
Oavsett hur jag aktiv jag är här eller på insta
Jag önska att vi alla kan börja respektera personalen på salong fritid & privatliv
Jag kommer inte svara för att jag är aktiv på min privat eller denna tills jag börja jobba nästkommande dag.
Kom ihåg att jag ser era sms och jag svara er alla men jag svara er på min arbetstid.
🚫Ring/sms inte oss under natten eller vår ledig dag.
Ni som avboka sista minuten pga av olycka eller akut. Jag vill ser läkarintyg eller fakturan/kvitto. Om finns inte då får ni betala för bokningen.
🚫Tjänsten påfyllning av fransar gäller endast befintliga kunder hos oss på salongen.
Vi INTE fyller på andras arbeten. Ni som ha bokat hos oss o ha gamla fransar från annan salong men ha inte informera oss och kom till oss. Vi kommer räkna priser för nytt sett pris. Om ni dyker upp hos oss samt inte informerat oss att ni ha gamla fransar från annan salong och vill avboka bokningen. Ni måste betala för min tid som ni ha bokat.
🚫Inte komma med smink, ingenting runt ögon område.
Inte komma med mascara eller lösögonfransars-, lösögonfransar lim eller eyeliner.
Kom inte med krämer / olja på ansiktet.
Dessa saker kan påverkar hållbarhet av fransförlängning på era fransar samt det gör att det blir svårare för oss under behandling att jobba.
Vi kan inte garantera att allt produkt försvinner vid rengöring även ni/vi rengöra de sen.
Vi kan inte garanterat att fransar kommer hålla länge. Ni som kom med smink/mascara och mm. Så ni är medveten att det kommer inte hålla bra.
🚫Ange ni inte rätt namn o info kommer vi spärrat er.
Ange fel identitet så kommer vi avboka er bokning.
Vi se på person nr och det är inte samma så misstänker vi att ni använda andras identitet vilket är olagligt. Ni måste boka med era identitet. Om boka med falsk identitet kommer avboka automatiskt.
🚫Alla boka tid på salongen att sällskap ALRIGR ÄR TILLÅTET OAVSETT VEM NI BOKA HOS.
Trivsel miliön på salongen är VIKTIGT för oss som jobba här och er som besöka hos oss. Ha ni boka bokat en tid? Du kommer nu en och en till er behandlingen ! Har du med dig sällskapet kommer vi få skicka ut personen.
⚫️Vid bokat besök behöver man komma själv kom utan sällskap.
⚫️Vi vill att ni kommer utan smink & krämer & oljor på ansiktet
⚫️ Vid uteblivet besök behöver man avboka besöket 24h före sin bokning , annars debiteras man hela summan,
⚫️ Tjänsten Påfyllning av fransar gäller endast befintliga kunder hos oss på salongen, vi ej fyller på andras arbeten,
⚫️Tänk på att ammar du eller är gravid brukar fransarna lossna snabbare, det rekommenderas att ni bokar ny tid för pafylining var 2 vecka
⚫️Ange ni fel identitet så kommer vi avboka ert bokning. Vi se på person nr och det är inte samma så misstänker vi att ni anända andras identitet vilket är olagligt .
Boka med era identitet. Bokning med falsk identitet kommer avboka automatiskt
⚫️ När ni boka era tid själva via bokadirekt så gäller det att ni avboka/ ombokad tiden själva. Ni få en avbokning kod i bekräftelsemejlet. Hitta ni inte er bekräftelsemejlet så ni kan logga in på bokadirekt under mina bokningar så kan ni avboka/ ombokad era tider där. Jag Ta inga avbokning via sms / Dm.
⚫️Om de vill ha akut tid och vi jobba övertid vi ta
500kr extra obs : gäller för alla nya och stammisar.
Akuttid innebär att ni som ha inte bokat sin tid och vill ha tid just den veckan som vi ge tid även det är fullbokad
Övertid innebär at vi e redan fullbokad men ni vill ha att vi ska börja tidigare eller vi jobba över även vi ha rast eller vi ska sluta just för dagen.
⚫️ När ni ha boka för nytt sett och ha gamla fransar kvar då måste boka extra tid för borttagning med det ta längre tid att göra borttagning och nytt sett
⚫️ Ni som ha gjort lash lift vi ta ej emot er om ni ha fortfarande böjda eller lockigt fransar fortfarande pga det pr svårt for oss att fylla på fransama och det kommer inte hålla lika bra för fransförlängning det bästa sätt ni bör kontakta oss inan ifall det gå att satta fransarna
⚫️Ifall om du misstänker att du få allergi reaktion så du kan följa efter de punkterna här nere
-berätta om att du ha fått allergisk reaktion
-visa dem den filen jag ha skickat här till de vet vilken ämne du fick allergisk (säkerhetbland)
«sedan de kommer ge dig recept för att hämta/köpa hos apoteket
-efter 3-5 dagar kan vi boka en tid för att tabort fransarna
allergisk reaktion innebär inte att vi använder nagellim i ögonen ,och lura våra kunder (även du hade inte allergisk tidigare!)
Om du som kund vill inte tabort fransarna eller komma på återbesök och påvisa dina besvär oavsett allgi eller inte betalas inte pengarna tillbaka
Om du är orolig för allergi och för att vara den säkra sidan rekommendera vi ett picktest hos oss boka kostnadsfri konsultation
Hänvisar till konsumentskyddslagen
https://www.1177.se/Skane/sjukdomar--besvar/aller gier-och-overkanslighet/allergisk-reaktion-vid-ogonf ransforlangning/https://www.hallakonsument.se/fragor-och-svar/154
3074/vad-galler-nar-jag-fatt-allergisk-reaktion-av-fra nsforlangning
Om du ha fätt allergi reaktion/ missnöjd
Vi erbjuder en äterbesök och komma tabort fransarna kostnadsfri men ska inte betala tillbaka
⚫️Vi besvara era samtal & sms endast vår arbetstid ej besvara övrigt tider.
Senaste recensionerna272 recensioner från 513 betyg
Jinan K.
till Bem D 1668
Bästa Bem, alltid lika duktig❤️
arlene h.
till Bem D 1668
Always go beyond my expectations 🥰🥰🥰. Bästa Bem och Emma.
Maja-Lotta O.
till Bem D 1668
alltid lika nöjd! ☺️
Amanda S.
till EMMA 8787
Så duktiga😍får alltid mina fransar exakt så som jag vill ha dem. Kan starkt rekommendera båda två😍
Visa fler recensioner
Om företaget
Välkommen till Winner
Vi ta emot bokningar endast via boka direkt .
OBS!!
Inan ni boka era tid läst gärna våra regler.
När ni boka tid hos oss dubbelkolla alltid era namn och telefonen nr mm.
Ni är välkommen.
Vi ta inte emot samtal endast sms
Vi besvara era sms eller samtal
På vår arbetstid. ej besvara era meddelande & samtal på övriga tider.