Idag besökte jag er salong för en nagelförlängningsbehandling. Nagelterapeuten som utförde behandlingen gjorde ett fint arbete och jag är nöjd med resultatet. Dock vill jag framföra att upplevelsen som kund kunde ha varit bättre.
Under behandlingen upplevde jag att terapeuten hade ett otrevligt bemötande. När jag försökte ge feedback och beskriva hur jag önskade att mina naglar skulle se ut, reagerade han med suckar och irritation, vilket kändes obekvämt för mig som kund.
Vid betalning uppstod också en situation där jag behövde påminna om kampanjen med 20% rabatt som jag sett på er hemsida. När jag påpekade detta blev han märkbart upprörd, vilket gjorde avslutet på besöket mindre trevligt, trots att rabatten till slut gavs.
Jag uppskattar kvalitén på ert arbete, men jag hoppas att ni kan ta till er denna feedback för att förbättra kundbemötandet framöver. Det är viktigt att känna sig välkommen och respekterad som kund under hela upplevelsen.